عمومی

آموزشی

عمومی

آموزشی

۱ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

1. با یک گروه مطالعه دور هم جمع شوید

شما هنوز هم می توانید یک زندگی اجتماعی داشته باشید و مطالعه کنید - با دوستان خود و یک پیتزا دور هم جمع شوید و ایده ها را به اشتراک بگذارید یا یکدیگر را امتحان کنید. ممکن است دیدگاه جدیدی در مورد یک موضوع به دست آورید یا راه بهتری برای نزدیک شدن به یک تکلیف پیدا کنید. گروه های آنلاین نیز می توانند برای این کار کار کنند - اگرچه پیتزا سایبری آنقدرها هم خوشمزه نیست.سالن های زیبایی تهران

2. مثبت بمانید

همه چیز به نگرش برمی گردد. در مورد موضوعات خود مشتاق باشید و از جملات تاکیدی مثبت استفاده کنید تا به خود بگویید که موفق خواهید شد و به اهداف خود خواهید رسید.

3. به غرایز خود اعتماد کنید

اگر در امتحان تحت فشار هستید، خودتان را حدس نزنید. در بیشتر موارد، اولین پاسخی که به آن فکر می کنید، پاسخ درستی خواهد بود. اگر واقعاً مطمئن نیستید، آن را یادداشت کنید و ادامه دهید - اگر وقت دارید همیشه می توانید بعداً برگردید.

4. معلمان خود را امتحان کنید

قبل از امتحان از معلمان خود سؤال کنید، مطمئن شوید که دقیقاً می دانید چه مواردی پوشش داده می شود و چه نوع سؤالاتی باید انتظار داشته باشید. آنها ممکن است چند مقاله تمرینی داشته باشند که می توانید ابتدا آنها را امتحان کنید.

5. مغز خود را تغذیه کنید و سالم بمانید

خوب بخور. غذای خوب مغز شامل ماهی، آجیل، زغال اخته و ماست است. به اندازه کافی بخوابید و در زمان های فعال برنامه ریزی کنید تا تناسب اندام خود را حفظ کنید. اکسیژن همچنین به حافظه و تمرکز شما کمک می کند، بنابراین استراحت کنید و هوای تازه بخورید. بسیاری از مردم بهترین ایده های خود را دور از میز خود دارند، بنابراین اگر واقعاً درگیر کلمات هستید، بیرون بروید و در اطراف پارک بدوید.کوانتوم سافت

آیا به تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور فکر می کنید؟ به موضوعات پیشنهادی نگاهی بیندازید و سفر تحصیلی بین المللی خود را از امروز شروع کنید.

  • Aida asadi