عمومی

آموزشی

عمومی

آموزشی

  • ۰
  • ۰

1. بدمینتون – 950 میلیون دنبال کننده

برخی از افراد ممکن است از دانستن اینکه بدمینتون یکی از محبوب ترین ورزش های جهان است شگفت زده شوند. تخمین زده می شود که 220 میلیون نفر به طور منظم در این ورزش داخل سالن شرکت می کنند. بدمینتون یک ورزش فوق العاده محبوب است. این یک ورزش برجسته در آسیا است، جایی که بسیاری از بزرگترین بازیکنان تاریخ این ورزش از آن سرچشمه گرفته اند.روش یادگیری زبان انگلیسی

2. والیبال – 900 میلیون فالوور

والیبال ممکن است به اندازه برخی از ورزش های دیگر در لیست ما محبوب نباشد، اما همچنان یک ورزش متمایز و جالب است. از نظر محبوبیت، والیبال یکی از مساوی ترین ورزش ها است. این بدان معناست که معمولاً در همه کشورهای جهان تماشا می شود.

در حالی که درست است که والیبال یکی از محبوب ترین ورزش های جهان نیست، با این وجود توانسته به عنوان ششمین ورزش محبوب جهان وارد لیست ما شود. این یکی از پربیننده ترین ورزش های المپیک در طول بازی های تابستانی است و محبوبیت آن تا حد زیادی به دلیل وضعیت المپیک آن است.

3. تنیس روی میز – 875 میلیون دنبال کننده

از نظر محبوبیت، تنیس روی میز یکی از محبوب ترین ورزش های جهان است. افراد با سنین مختلف، سطوح تناسب اندام و پیشینه های مختلف در سرتاسر دنیا این بازی را انجام می دهند. این یک بازی است که فرصت های زیادی برای نمایش توانایی های حرفه ای ندارد.

وقتی صحبت از بازی حرفه ای می شود، معمولاً فقط کشورهایی مانند چین، اندونزی و مالزی این ورزش را انجام می دهند. پیش بینی می شود 850 میلیون طرفدار داشته باشد.نکات تمرین روزانه زبان انگلیسی

4. بیسبال – 500 میلیون دنبال کننده

بیسبال، سرگرمی ملی ایالات متحده، با وجود محبوبیت منطقه ای در این لیست گنجانده شده است. قبلاً پربیننده ترین ورزش آمریکا بود، اما فوتبال اخیراً جایگزین آن شده است (و ممکن است به زودی به بسکتبال تبدیل شود).

در تلویزیون ژاپن، بیسبال پربیننده ترین ورزش در بین بینندگان است. بیسبال، علیرغم تعداد کم پخش و تعداد مخاطبان زنده، همچنان منبع محبوب تماشای زنده در ایالات متحده است، جایی که بیسبال یک پدیده فرهنگی است.

  • ۰۱/۰۷/۱۲
  • Aida asadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی